¦wiat Shinobi

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-10-01 14:46:58

 Administrator

Administrator

13245648
Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 0
Ranga: ~~~~
Szybko¶æ: ~~~~
Si³a: ~~~~
Kontrola Chakry: ~~~~
Wytrzyma³o¶æ: ~~~~

Informacje

Poziomy



Dziêki niemu dostajemy dodatkowe punkty do rozdania w statystykach, jednak sam poziom nie odzwierciedla naszej rangi. (np. mo¿emy mieæ 50 poziom i byæ nadal geninem). Co prawda by³oby czasoch³onne jednak wszystko jest mo¿liwe.

1. 10 PD
2. 15 PD
3. 20 PD
4. 25 PD
5. 30 PD
6. 40 PD
7. 50 PD
8. 60 PD
9. 70 PD
10. 80 PD
11. 100 PD
12. 120 PD
13. 140 PD
14. 160 PD
15. 180 PD
16. 210 PD
17. 240 PD
18. 270 PD
19. 300 PD
20. 330 PD
21. 370 PD
22. 410 PD
23. 450 PD
24. 490 PD
25. 530 PD
26. 580 PD
27. 630 PD
28. 680 PD
29. 730 PD
30. 780 PD
31. 840 PD
32. 900 PD
33. 960 PD
34. 1020 PD
35. 1080 PD
36. 1150 PD
37. 1220 PD
38. 1290 PD
39. 1360 PD
40. 1430 PD
41. 1510 PD
42. 1590 PD
43. 1670 PD
44. 1750 PD
45. 1830 PD
46. 1920 PD
47. 2010 PD
48. 2100 PD
49. 2190 PD
50. 2500 PD

PD - Punkty Do¶wiadczenia.

Po zdobyciu poziomu nasze PD resetuj± siê i zbieramy je od nowa na nastêpny poziom.

Ka¿dy poziom daje nam 5 punktów do rozdania w statystykach oraz 3 punkty specjalizacji.

Ile pkt i za co:
Misje:
Rangi D: 5 - 15 PD
Rangi C: 15 - 30 PD
Rangi B: 30 - 60 PD
Rangi A: 60 - 120 PD
Rangi S: 120 - 240 PD

Eventy:
Wszystko zale¿ne od poziomu trudno¶ci jaki narzuci MG.

Walki:
Wygrana ze s³absz± rang± - 5 - 10 PD
Wygrana z równ± sobie rang± - 20 - 50 PD
Wygrana z lepsz± rang± - 50 - 100 PD
Przegrana z lepsz± rang±, ale z ³adn±     walk± 5 - 20 PD

Rangi



Student Akademii - Jeste¶ nim tylko na     pocz±tku rozgrywki, uczysz siê pisania         postów oraz wej¶cia w zasady panuj±ce     na forum uczysz siê tu 3 technik. (Do     wyboru TaiJutsu, NinJutsu, Genjutsu [po         jednej technice z ka¿dego, rangi D])         podstawowych po czym odbywa siê test         prowadzony przez sensei'a.

Genin - To najni¿szy stopieñ w ¶wiecie ninja jednak potrafi on opanowaæ ju¿ techniki rangi C z nauczycielem, natomiast techniki rangi D mo¿e ju¿ opanowaæ bez niczyjej pomocy. Kolejn± mo¿liwo¶ci± tej rangi jest wykonywanie misji rangi D.

Chuunin - Jest to ju¿ zwyk³y ninja jest on na ¶rodku szczebla "chwa³y" w wiosce i czêsto te¿ ludzie zostaj± na tej randze, macie mo¿liwo¶æ uczenia innych jako MG (tylko ze swojej wioski ludzi) oraz samemu uczyæ siê technik rangi D, C i B. Nawet Kage wioski nie bêdzie mia³ ¿adnych zastrze¿eñ gdy bêdziecie chcieli ruszyæ na misjê rangi C, jednak nikt nie obiecuje ¿e na misjach rang B, które te¿ s± dla was dostêpne nie polegniecie.

Jounin - Ninja, który swoj± postaw± oraz si³± nie raz pokaza³ ¿e jest wsparciem dla wioski, ma mo¿liwo¶æ uczenia siê technik rangi D, C, B i A dziêki, którym misje rangi B nie powinny sprawiaæ mu problemów, ma mo¿liwo¶æ udania siê na misjê Rangi A.

Kage - G³owa rodziny jak± jest wioska, rz±dzi ca³± wiosk±, podlega mu ka¿dy ninja i nie mo¿na zlekcewa¿yæ jego rozkazów, Sam wybiera siê tylko na najwa¿niejsze misjê rangi S oraz za³atwia najwa¿niejsze sprawy wioski. Mo¿e siê uczyæ wszystkich technik.

Sannin - Jest to osoba o silê i powadzê jak± posiada w kraju Kage, jednak najczê¶ciej podró¿uje, gdy¿ ¿ycie w wiosce i jej monotonia znudzi³y mu siê. Mo¿e podejmowaæ wszystkie misje jaki i uczyæ siê wszystkich technik.


Specjalizacje



Specjalizacje:
NinJutsu - techniki tego typu s± oparte na chakrze. Ka¿de 20 punktów w tej specjalizacji pozwala nam u¿ywaæ techniki opartych na NinJutsu zni¿aj±c chakrê za dan± technikê o 10%. (np. mam 74 punkty to mo¿emy u¿ywaæ technik NinJutsu z 30% zni¿k±).

GenJutsu - techniki tego typu s± oparte na     chakrze. Ka¿de 20 punktów w tej specjalizacji pozwala nam u¿ywaæ techniki opartych na GenJutsu zni¿aj±c chakrê za dan± technikê o 10%. (np. mam 74 punkty to mo¿emy u¿ywaæ technik GenJutsu z 30% zni¿k±).

TaiJutsu - tu nie ma ¿adnych obni¿eñ gdy¿ techniki TaiJutsu opieraj± siê tylko na sile w³asnych miê¶ni, wiêc bonusem za TaiJutsu bêdzie:   
   
    1. Kaimon - 10 Punktów
    2. Kyuumon - 20 Punktów
    3. Seimon - 30 Punktów
    4. Shoumon - 40 Punktów
    5. Tomon - 50 Punktów
    6. Keimon - 60 Punktów
    7. Kyoumon - 80 Punktów
    8. Shimon - 100 Punktów

IryoJutsu - techniki tego typu mo¿na zdobyæ na misjach, eventach itp. jest te¿ mo¿liwo¶æ poproszenia MG o prowadzenie misji, w której zdobêdzie siê jak±¶ technikê IryoJutsu, jednak MG nie musi siê zgodziæ, a w wypadku gdy siê zgodzi misja nie ma ¿adnych wynagrodzeñ oprócz techniki. (Tak± jak±     bêdziemy chcieli rangê techniki bêdziemy musieli tak¿e przej¶æ takiej samej rangi misjê)

FuuinJutsu - Te techniki bêd± dawane     przez administracje w odpowiednim momencie rozgrywki oraz odpowiednim osob±.


Na pocz±tku wybieramy tylko jedn± (g³ówn±) specjalizacjê do której od razu dodajemy sobie 5 punktów, po zdobyciu rangi Chuunina mo¿emy dobraæ sobie drug± specjalizacjê.
Wybieraj rozwa¿nie specjalizacje gdy¿ mo¿esz u¿ywaæ tylko tych technik jak± masz specjalizacje!

Statystyki



Statystyki:

Szybko¶æ - Odpowiada za reakcje, zrêczno¶æ i jak nazwa wskazuje szybko¶æ.
Si³a - Odpowiada za si³ê rzutu, skoczno¶æ w sumie po co siê rozpisywaæ ogólnie za si³ê.
Kontrola chakry - Odpowiada za ilo¶æ naszych punktów chakry ka¿dy 1 punkt to 20 chakry.
Wytrzyma³o¶æ - Odpowiada za ilo¶æ naszych punktów zdrowia ka¿dy 1 punkt odpowiada 40 punktów ¿ycia.

Statystyki s± tylko do walk, poniewa¿ nie widzê sensu aby w postach fabu³owych  mia³yby byæ one brane pod uwagê.

Maksymalny poziom ka¿dej statystyki wynosi 100.

Hachimon Tonkou



1. Kaimon - Dodaje 5 szybko¶ci
2. Kyuumon - Dodaje 10 szybko¶ci i 5 si³y
3. Seimon - Dodaje 10 szybko¶ci i 10 si³y
4. Shoumon - Dodaje 15 szybko¶ci i 10 si³y
5. Tomon - Dodaje 15 szybko¶ci i 15 si³y
6. Keimon - Dodaje 20 szybko¶ci i 15 si³y
7. Kyoumon - Dodaje 20 szybko¶ci i 20 si³y
8. Shimon - Dodaje 25 szybko¶ci i 25 si³y.

Klany



Spraw klanów jest u nas bardzo prosta, dajemy siê wykazaæ inwencj± twórcz± graczowi, gdy¿ musi on w ci±gu tygodnia opisaæ swój klan, b±d¼ poprosiæ kogo¶ kto stworzy³ wcze¶niej klan do przyjêcia go. Moim zdaniem by³ to najrozs±dniejszy wybór ¿eby ludzie potem nie denerwowali siê ¿e jeden klan jest silniejszy od drugiego. Oczywi¶cie administracja bêdzie sprawdzaæ opis klanów i zatwierdzi b±d¼ odrzuci pomys³.

Zdrowie oraz chakra



Zdrowie oraz chakra w du¿ej mierze zale¿ne jest od statystyk, jednak¿e musimy mieæ co¶ na pocz±tek wiêc zaczynamy z 200 punktami ¿ycia oraz 100 punktami chakry, które pó¼niej zmieniaj± siê w zale¿no¶ci od punktów statystyk.

Nazwy miejsc



Mura no yo-sa - Wioska Dobroci
Reito no taki - Zamarzniêty Wodospad
Takai yama - Wysokie Góry
Kyodaina hyoga - Ogromny Lodowiec
Yuki no keikoku - ¦nie¿ny W±wóz

Gureto rakuyo jurin - Wielki Las Li¶ciasty
Mura no zoo - Wioska Nienawi¶ci
Chisana shin'yoju-rin - Ma³y Las Iglasty
Kyuryu - Rw±cy Potok
Beikoku wa, rogu - Wielka Polana

Tenpuru no baransu - ¦wi±tynia Równowagi
Kanemochi no mura - Wioska Bogaczy
Sabaku-fu - Wietrzna Pustynia
Suna no mori no kinoko - Las Pustynnych Grzybów
Idaina oashisu - Wielka Oaza

Realia



Ju¿ nikt chyba nie pamiêta tych zamierzch³ych czasów. Wszystko zniknê³o zostawiaj±c po sobie odcisk jedynie w legendach i opowiadaniach. dawne klany - zniknê³y. Dawne wioski - nie ma po nich ¶ladu.
Tamte czasy nale¿± do przesz³o¶ci, tera¼niejszo¶æ trwa w trzech wioskach: Akaiashita Gakure, Aoiashita Gakure oraz Ginashtia Gakure. Tylko w jednej z nich panuje pokój. Ginashita, nastawiona neutralnie do sasiaduj±cych krajów, trudni siê tym wszystkim na co pozosta³e dwie wioski nie maj± czasu. Produkcja broni, zapasy ¿ywno¶ci, spokój - to wszystko mo¿na tam odnale¼æ. Je¿eli jednak wolisz walkê na ¶mieræ i ¿ycie, Twój ¶wiat jest w Akaiashita i Aoiashita.

Wybieraj. Po czyjej stronie staniesz? Wszystko jest w Twoich rêkach.

Wszystkie nieuzupe³nione rzeczy zostan± w najbli¿szym czasie dodane


¯yczê mi³ej gry

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.eragonrpg.pun.pl www.zwierzaczkowo.pun.pl www.psteam.pun.pl www.p-s-r.pun.pl www.guinvictus.pun.pl